A beautiful heart


Сърцето ми ранени намушкан с нож 
Но сълзите ми пресъхнаха, когато в живота ми 
Когато съм с теб, аз съм себе си и нека моята светлина блясък 

Споделяне на нашите специални моменти, знам, че ще се оправи 

Сърцето ти е светла тя може да свети в небето 
Ти ми даде криле и ме научи да лети 
Можете дори да си любов летят на крилете на гълъб 
Но знам, че в сърцата ни е мястото, където ще намерите истинската любов 

Ние прекарваме много помежду си, независимо от времето 
Ние споделяме толкова много любов и се забавляват заедно 
Животът ни са пълни с толкова много чисто блаженство 
Както всеки друг държим здраво и устните ни целуват 

Ще ти изпратя, и ще ме изпрати в рая 
Тъй като ние сме заедно двадесет и четири седем 
Било е писано да се намери взаимно един в друг сърца сега 
Намерихме любов толкова невероятно, че все още не знаят как 

Както заедно като сърцата ми е твое, и твоето е мое 
Нашата любов винаги ще приема всичко и никога не намалява 
Нашите красиви сърца са обединени в цялата 
И в това сърце ще намерите две любящи души





No comments:

Post a Comment