ALL I CAN'T SAY


Има толкова много думи, че не може да се каже,
когато погледна в очите ти.
Искам да бъда в състояние да ви кажа един ден
но аз съм оставил без думи всеки път, че аз се опитвам.
Трябва да сте попаднали в ключа,
и открива много повече.
Ти намери скрито място в мен,
сте намерили сърцето ми и отвори вратата.
И аз извиках от болка
от загуба на моя скъп приятел.

Ще го някога да е същото?
Ако премине ще бъде краят?
Разбрах, че си струва толкова много,
като лежа в леглото онази нощ.
Така че аз се оставя душата ми да се докосна,
без дори слагане на бой.
Дали очите ми ме лъже,
, Когато виждам, че стои там?
Възможно ли е да играете игри,
само за да докажа, че е грижа?

Говориш ми име в прелюдия,
по отношение на любовта,
с такава любяща нагласа,
както ако това беше съобщение от по-горе.
С дланите на ръцете си
натиснат здраво срещу моята,
по земите бели гълъби,
и слънцето започва да блести.

Някой ден ще видите,
макар този ден още не е дошъл.
Ще кажеш, че ме обичаш,
но ще сте някога да забравя?
Ако това се случи и духът ми умира,
ако моите емоции отпадат,
ще искате да ме държат, когато аз плача?
Или ще любовта просто изведнъж спря?
Ние не можем да очакваме да се влюбя и никога не плача.

Ще останеш и да изиграете своята роля,
но след красотата започва да умре,
ще си отпечатъци все още да са на моето сърце?
Макар че би било трудно да се каже сбогом,
приятеля си, че винаги ще бъде,
толкова дълго, колкото ние винаги се опитваме,
да се запази приятелството между теб и мен.

Писмото няма да изпрати
небрежно ще се допитаме,
как сте могли да я занесе до края?
Бях си едно желание.
След този живот свърши,
вие ще бъдете един човек Знам, че ще ми липсва.

Тя ще бъде твърде късно да се започне отначало, и така че аз ви оставя с тази ...
Аз ще ви държи за цял живот,
ако вие просто ще държи ръката ми.
Бихме могли да имат прекрасно време,
в дните, ние все още не са планирани.






No comments:

Post a Comment