Mystery Eyes


Аз не знам дали "Twas побой дъжд
Леко потупване прозореца на прозорец
Но в мрака на залата

Аз чух името ти тихо се обади

Аз не знам дали "TWAS малки детски крака
Работещи наоколо, за да победи на падащия дъжд е
Но чух стъпките си, ръцете си широко разперени
Сърцето ми започна да удари, аз исках да тече и да се скрият

Аз не знам дали "TWAS погледа в очите ти
Или ако това е, защото се чувствах сърцето ми изгрява
Или, ако "TWAS ново усещане току-що бяха намерени
Нищо не се движеше, молете се, за дъжд звук pattering

Аз не знам дали "TWAS вълнено одеяло на
Dull зимния мрак
Или, ако това беше топло пожар в
Cold хладно помещение

Аз не знам дали "TWAS топъл душ
След един ден в снега
Но както се чувствах ръцете си, обгърни ме
Аз не се местят по петите

Аз не знам дали "TWAS млад ум
Отглежда мъдър
Но като гледах в очите ви
Чувствах очите ви растат още по вид

Аз не знам дали "TWAS блестяща светлина
Или, ако "TWAS дъгата грееше ярко
Но в очите си видях една мистерия
Сигурен знак, че сме били предназначени да бъдат





No comments:

Post a Comment