I love you because


Обичам те, защото 
Ако сте честни и силни 
Точно тук, в ръцете ми 

е мястото, където ти е мястото 
ме прегърнеш, утеши ме 
и вие сте най-добрият ми приятел 
аз мога, т живея без теб 
няма нужда да се преструвам. 
Обичам те, защото 
ти светне моите дни 
изпълни сърцето ми и душата ми 
с вашите сладки нежен начин 
Обичам те, защото 
никога не се преструват 
и ако аз, м твърдоглав 
вие Allways даде в 
теб, си толкова лесно да се обичат 
толкова трудно да се забрави 
верен и истински 
от деня, в който се срещнахме 
аз може да се търси в цял свят 
и все пак никога не се намери 
любов като твоя 
Ако сте един от видовете, 
Обичам те, защото 
вие сте бързо да прощава 
с изглед към моите грешки 
всеки ден, че аз живея 
толкова дълготърпелив 
толкова бързо да се реагира 
да ми любящи доброжелатели 
над и отвъд




No comments:

Post a Comment