Love with words alone


В това стихотворение, нека ви бъде известно,
че аз съм влюбен в думи сам,
Нямам нужда от един глас, за да чуете, или лицето, за да видите,

или начина, по който тя е все още красива за мен,

Тя толкова бързо ескалира от искал да любов,
, че сега тя е единственото нещо, което аз мисля за,
екран е единствената врата от мен за нея,
малко прост екран на компютър,
всяка дума, пише тя отива направо в сърцето ми,
и аз мразя времената, които ние трябва да се разделим,
но когато съм се да говоря с това момиче,
всяка дума, пише тя прави моя свят,

Думите са толкова богати и винаги реални,
целувките на прегръдки, всички от тях мога да усетя,
от разстоянието между нас, ние нямаме друг избор,
този форум пълен с ключове е само глас,
и ние трябва да разгледа нашите гласове във всяка дума,
Така че, когато им се чете, това е като там да бъдат изслушани,
Никога не съм мислил за това преди,
но само думи, може да означава много повече,

В това стихотворение, нека ви бъде известно,
че аз съм влюбен в думи сам,
Нямам нужда от един глас, за да чуете, или лицето, за да видите,
или начина, по който тя е все още красива, за да ме



No comments:

Post a Comment