My love for you is real


Понякога през нощта, 
Когато погледна към небето, 
Започвам да мисля за теб, 

И тогава се питам "защо?" 

"Защо те обичам?" 
Мисля, че и се усмихвам, 
Защото знам, 
Списъкът може да работи в продължение на мили. 

Шепотът на гласа си, 
Топлината на докосването ти, 
Толкова много малки неща, 
Накарай ме да те обичам толкова много. 

Начинът, по който си целувка, 
Ме изпълва с желание, 
И как ме прегърнеш, 
С топлината на огъня. 

Начинът, по който очите ти блестят, 
Когато се вгледате в мен, 
Забравена с теб завинаги, 
Е мястото, където искам да бъда. 

Начинът, по който се чувствам, 
Когато сте на моя страна, 
А чувство на завършеност, 
И прелива гордост. 

Сънищата, че сънуват, 
Това всичко, което включва, 
Възможностите, които виждам, 
Нещата, които можем да направим. 

Как завърши пъзела, 
Това лежи в сърцето ми, 
Колко дълбоко в душата ми, 
Вие сте много важна част. 

Мога да отида в продължение на дни, 
Казвам на това, което чувствам, 
Но всичко, което наистина трябва да знаете е, ... 
Любовта ми към теб е реално.




No comments:

Post a Comment