I Miss You


Аз знам какво е това, че преследва
I? Ve го наблюдава в рамките на очите си
Trust няма? T дойде лесно, знам

Обърнете шанс, аз може просто да изненада

Знам за баща си
The пиене, проклятие, писъците
Ти взе омразата му като част от живота
Но вътре в твоите сълзи се стичаха

Знам, че за майка си
Тя никога не се изправи за детето си
Нека другите да поемат контрола върху живота си
Въпреки, измъчван, все пак тя се усмихна

Знам за чичо си
Как той се насили вътре в теб
Това, което той нарича любов, аз наричам изнасилване
Ако само по-рано, аз знаех?

Знам за гаджето си
Как неговите лъжи ви разкъса на парчета
Ти го обича повече от всеки друг
И все пак все още той разби сърцето си

Знам колко много болка ви? Ve виждал
Мъката ви това? Ve преживяла
Белези от миналото никога не може да се излекува напълно
Но днес, животът започва отново

Хвани ръката ми и ела с мен
Моля, не? T се страхуваме?
Моята любов, нали? Ще трябва цяла вечност
I? Ще ти дам, за това, което се молих

Знам, че ако можех да я видя сега
Тези думи са това, което съм? D каже
Колко ни грижа, тя никога не е знаел
Нейната душа е създадена заблудиха

I? Ve прекарал много една безсънна нощ
Забърсване сълзи, аз легнах и се чудя
Ако знаех, че след това, което знам сега
Можех ли да я спаси от разлъчва?

Аз мога? T я обвинявам за вземане на вън
Толкова много ужаси тя? D виждал
Иска ми се да можеше да си помогна
Тогава може би тя? D виж осемнадесет


No comments:

Post a Comment