It Was True Love From The Start


Докосването на ръката си, 
и вкуса на целувката. 
О, как аз се чудя, 

Как любовта ни е толкова силна, колкото тази. 

Звукът на гласа си, 
И пламъчето в очите ти. 
О, как аз благодаря на Бог, 
За такъв прекрасен човек. 

Топлината на вашата усмивка, 
И на пипане на лицето си. 
О, как обичам, 
Вашият caringness и прегръдка. 

Начинът, по който изглежда в очите ми, 
И безопастност, когато съм с теб. 
О, как аз съм толкова щастлив, 
Сега, когато съм с теб. 

Докосването на тялото си, 
И усещането на ръцете си върху мен. 
О, как аз виждам, 
Че това е наистина трябваше да бъде. 

Любовта в сърцето си, 
И блестяха в очите ти. 
О, как аз вярвам, 
Това нищо няма да ни разкъсат. 

По думите на устните си, 
И определянето на вашия ум. 
О, как обичам, 
Когато ръцете са на бедрата ми. 

Ритъмът на сърцето си, 
И смелостта в душата си. 
О, как аз знаех, 
Това беше истинска любов от самото начало.




No comments:

Post a Comment